Po tym, jak wydarzenia z cyklu „Kobieta w Biznesie” podbiły serca mieszkanek Krakowa, organizatorzy postanowili odwiedzić kolejne miasta i tam wspólnie z przedsiębiorczymi paniami szkolić swoje biznesowe umiejętności. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 9 marca w Katowicach.
Pomysłodawcą cyklu spotkań dla kobiet biznesu jest Aneta Wątor. To szkoleniowiec z pasją i ewangelista metody Kaizen, jaką wykorzystuje nie tylko w działaniach przedsiębiorstw, ale także proponuje jej wdrażanie w codziennym życiu. Praktyczne przykłady zastosowania, prawdy trafiające do serca i rozumu oraz ogromne pokłady pozytywnej energii – to w skrócie Aneta Wątor w czasie prowadzenia warsztatów.
Tradycyjnie na wydarzeniu towarzyszą również prelegenci z agencji ContentHouse. Diana Drobniak i Michał Grzebyk przyjrzą się temu, w jaki sposób promować biznes w internecie. Wspólnie z uczestniczkami poszukają najlepszych narzędzi reklamowych, które mają decydujący wpływ na wizerunek marek we współczesnej komunikacji.
Szczegóły spotkania w Katowicach można znaleźć na stronie https://kobietawbiznesie1ktw.evenea.pl/
Harmonogram spotkań Kobieta w Biznesie w najbliższym czasie:
Katowice – 6 marca
Poznań – 16 marca
Rzeszów – 23 marca
Warszawa – 5 kwietnia
Białystok – 6 kwietnia
Wrocław – 12 kwietnia
Kraków – 27 kwietnia
Trójmiasto – 24 maja
Bilety na wszystkie spotkania dostępne są na stronie: https://evenea.pl/imprezy/w/m/k/c/motiwator.html
Motiwator – firma założona przez Anetę Wątor zajmująca się szkoleniem specjalistycznym (w tym treningami motywacyjnymi oraz szkoleniami dla pracowników firm i korporacji) i doradztwem.
Motiwator jest inicjatorem i organizatorem cyklu spotkań „Kobieta w biznesie”.
ContentHouse jest agencją full service content marketing, która stawia na dwa komunikacyjne filary: marketing treści (teksty, wideo, działania w social media) oraz mocne wsparcie PR dla Klientów. Narzędzia te wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię.
W badaniu "Agencje interaktywne" z 2016 przeprowadzonym przez Media i Marketing Polska to agencja nr 1 pod względem zadowolenia ze strategii, badań i analiz, zadowolenia z obsługi Klienta oraz opracowania działań ATL.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/czy-na-slasku-sa-bizneswoman-przekonamy-sie-na-spotkaniu-kobiety-w-biznesie